Monday, 5 December 2011

Azira Rahized




Kite tak reti sangat lahh pkai shawl niy . Mulut gedik >.< *abaikan




Friday, 2 December 2011

g-ra cayunk & rindu sume cikgu sk clifford .. :))

CAYUNK SIR NAZRUL .

   
ni sir nazrul ..ni salah satu cikgu yg ak sayang ..bile engat balik ape yg berlaku kat kelas,ak rindu sangat dekat rotan ..bile kene rotan je,ak tros meronta-2 mcm cacing kepanasan..haha..sume kat klas ak gelak..ak nk dengar lagi ketawe dorang tu .. ak rse rindu sangat ...ak jugak nk dengar sir nazrul buad lawak versi kelantan ..bile teringat balik,tu lhaa memori paling indah ..ak x kan lupe kan sir nazrul sampai bile-2 ..


CAYUNK TEACHER ZUBAIDAH ..


ni jugak salah satu cikgu yg ak paling syg..nme cikgu ni,teacher zubaidah..mule-2 ak kenal teacher ni garang sangat..haha..mase on the way ke klass ktwg,ktwg sume senyap..buad bace buku ..(buad baekk)..ak suke sangat bile teacher senyum ..hati ak tibe-2 rse tenang ..bile time result pekse jep,mesty sume org menggeletar sbb takot kene rotan ..ade mse tu turn ak kene rotan ,muke ak mule pucat,pastu ak tros pejam mate ..bile kene ..fuh ...!!
..pastu mule lhaa gosok-2 tangan tu ..haha..bile engat balek ,rse nk agy pon ade .ak rse korang pon pernah ade memori yg manis ngan pahit mase kat skula kan ? 


CAYUNK USTAZAH ROHAYATI ..

 ni ustazah rohayati..ustazah lhaa banyak bagy dorongan kat ak ..mse nk dekat exam,ustazah lhaa yg banyak bgi dorongan kat ktwg..bile ak tengok senyuman yg amat manis , ak rse sangat hepy..bile ade mende yg salah ak buad,ustazah lhaa bayak mengingat kan ak ..ak engat lgi pesanan ustazah.."bile remaje nnty,jge lhaa diri baek-2..jge maruah keluarge.." ...semoge pesanan tu x kan hilang dalam hidop ak ..ak akan sentiase engat pesanan tu ..amin .. 


CAYUNK CIKGU SUHAYATI..


ni cikgu suhayati ..cikgu ni baekk sangat ..waktu dalam makmal sains,g-ra dok depan cikgu..bile tak siap keje skula je..mesty g-ra sorok-2 kan buku tu ..haha.. mse perpisahan ta0n 6,g-ra salam lhaa ngan cikgu ..mse salam tu,cikgu tepuk belakang g-ra dengan lembut lalu ckp ,jage diri baek-2..hurm .. :'(

*sebenar nye ade lagi cikgu..tapi x de gambaa lhaa..soey lhaa ..:))

sedih lhaa awak !

 
 
ntaa lhaa rase mcm sedeh sangat ary ni .. ak rse ak mcm org boleyy dipergunekan jep ..
ntaa lhaa nape .. nape lhaa org yg ak sayang selalu ade halangan ..
tadyy ak baru dengar citer ade org kutuk-2 dye ..
siap ade anti-2 agy ..dah-2 lhaa korang kutuk tu ..kan kutuk tu berdose ..cube pikir seket ..
klo x puas aty ckp FACE TO FACE boleyy tak ? 
ak pulak rse mcm serba salah skunk ni .. hurm